vrijdag 24 juli 2015

Stampin'UP! Cherry on Top Butterflies

Hoi hoi,

Super sorry, een dag te laat!
Maar ook hier is het vakantie en ik was gisteren de hele dag te vinden op de 7 heuvelen om de wandelaars van de Nijmeegse 4 daagse aan te moedigen.
Ik heb hem zelf 2 maal gelopen in 2010 en 2011.
Hierna is onze prachtige dichter geboren en is er niet meer van gekomen.
Ieder jaar staat deze week in het teken van de 4 daagse.
Graag wil ik hem nog een keer lopen want ook ik ben besmet met het virus!
Maar alles op zijn tijd.

Nu het kaartje mer het papier van de  Cherry on Top Designer Series Paper Stack.
 Ik heb de vlinder gestanst met de Butterflies Thinlits en de Big Shot.

Heb je vragen?  Je mag me altijd mailen:
scrapgirlonline.blogspot.com

Fijn creatief weekend.
Helga


Geen opmerkingen:

Een reactie posten