vrijdag 17 juli 2015

Stampin'UP! Perpetual Birthday Calendar Project Kit

Hoi Hoi,

Zoals ik eerder deze week beloofde heb vandaag de 
Perpetual Birthday Calendar Project Kit te laten zien.
In dit pakket zitten alle materialen om een leuke verjaardag kalender te maken.
Een tijd terug hier ook een workshop mee gegeven, de dames waren erg enthousiast.


De 12 bladzijdes maak je vast met een knijper die ik ook heb 
gepimpt met lint en touw uit de kit.

Hier komen de 12 maanden zoals ik ze heb gemaakt.












Op iedere maand heb ik de stempelset Perpetual Birthday Calendar Stamp Set gebruikt.
Alle materialen kun je vinden op blz. 12 in de catalogus 2015/2016 van Stampin'UP!.

Heb je vragen over de kalender, materialen of wil je meer weten over Stampin'UP! ?
Je mag me altijd mailen via scrapgirlonline@gmail.com
Ik probeer de mail zo snel mogelijk te beantwoorden.
Je kunt me ook volgen via https://www.facebook.com/scrapgirlonline

Fijne vrijdag verder.
Helga



Geen opmerkingen:

Een reactie posten